Collistar - Top Coat Gel&Volume Effect

17:23


Pred pár týždňami sme sa v sobotu vybrali s kamarátkou Fann Parfumérie. Chcela si kúpiť Mavala lak a vďaka tomu nám predavačka ponúkla niekoľko rád, ako mať krásne nechty a predĺžiť životnosť laku. Okrem Mavala podkladového laku a Colorfixu nám ukázala aj Top Coat od Collistar, do ktorého sme sa s kamarátkou zamilovali.


Súčasťou  balenia je Top Coat a Art Pen


Top Coat má 10 ml

                                            
Art Pen je v ponuke v dvoch farbách - v bielej a v ružovej

Collistar - Top Coat Gel&Volume Effect

Z obchodu som odchádzala s tým, že tento Top Coat chcem. Večer som zbehla na stránku  Fann parfumérie, kde som si vo výpredaji našla úžasné kúsky a okrem toho aj tento nadlak. Ak ste na tejto stránke registrovaní, tak  máte zľavu 10% na nezľavnené výrobky.  A pri nákupe nad 50 euro sa môžete tešiť aj na milý darček. Košík sa mi raz dva naplnil a ja som sa mohla tešiť na balíček :)

Ako vydržal Collistar - Top Coat Gel&Volume Effect?

Popis znie super, že? Musím bez okolkov priznať, že tento výrobok ma veľmi milo prekvapil, pretože splnil všetko to, čo sľuboval. Prvý raz som ho naniesla na Mavala mini color lak nechty, odtieň 185 Moscow a výsledok bol úžasný - nechty sa prekrásne leskli, naozaj pripomínali gélové, lak vydržal celý týždeň i bez podkladového laku a nemala som problém s lámavosťou alebo štiepením nechtov. 

Druhý raz som tento Top Coat použila na lak Max Factor, ktorý obsahoval trblietky a asi aj preto ho nebolo na nechtoch vidno. Napriek tomu som nebola sklamaná, naopak, lak opäť vydržal týždeň a nechty sa nelámali.

Tretíkrát som vyskúšala Mavala lak, odtieň 9 Lisboa, nalepila naň ozdobné nálepky a naniesla Top Coat. Nechty vyzerali krásne celých 6 dní a odlakovať ich bolo umenie :)

Art Pen som skúsila len raz, je to pekná, sýto ružová farba, po nakreslení rýchlo uschne a nerozlieva sa. 
Cena je 15,9 eur , ale vo Fann Parfumérie i v e-shope Fann máte ešte 10% zľavu, takže Top Coat a Art Pen vyšli 14,31 eur.


Máte skúsenosti s Top coat? :)
                                           

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe