Ako som spoznala Blue Haven Holistic

14:26

Poviem vám, že je paráda mať kolegyňu rovnako zapálenú pre kozmetiku a všetko okolo nej :) Nielenže si vieme vymeniť tipy na super novinky, ale k sviatkom nemáme problém kúpiť si darčeky. K narodeninám ma prekvapila zaujímavou maskou od Blue Haven Holistic. Táto značka bola pre mňa úplnou novinkou a nevedela som sa dočkať nášho prvého spoločného večera :) Pleťové masky sú poklad a večery, kedy si ich aplikujem, si aj náležite užívam. Teda, pokiaľ stíham, lebo keď nestíham, capnem masku a upratujem, žehlím, skladám bielizeň - všetko, čo treba. Ale so super pocitom, že za chvíľu budem zasa kočka. 


Blue Haven Hibiscus Honey Enzyme Face Maska zloženie

Blue Haven Hibiscus Honey Enzyme Face Maska

enzymatická pleťová maska

Blue Haven Hibiscus Honey Enzyme Face Maska

Ako milovníčka prírodnej a kórejskej kozmetiky som vždy unesená, keď sa mi do rúk dostane nejaká novinka. Ešte neviem, ako bude vyzerať, ako bude voňať, či bude účinkovať, ale to vzrušenie z niečoho nepoznaného je vždy veľké. Keď som dostala Blue Haven Hibiscus Honey Enzyme Face pleťovú masku, hneď som si pozrela celú ponuku dostupnú na Bioaure a začala som si písať, čo by so chcela. Nakoniec som dospela k tomu, že časom všetko a zápisník som zasa odložila.

Krásne minimalistické obaly lahodia oku. Nie je na nich nič špeciálne, nič komplikované, a predsa sú krásne a zaujímavé. V papierovej krabičke je ukrytý sklený obal a obsahuje 70 gramov masky. Tieto sklené obaly zbožňujem, odkladám si ich a keď je treba, poslúžia na mnoho vecí. Keď som si preletela aj ostaté masky tejto značky, usúdila som, že budú moje a tak bude tých pekných obalov doma viac :)

Ak je na nej niečo zaujímavé, tak hneď tri veci:
  • fakt dobre vyzerá, je to ako nejaký redší jogurt. Nanášam ju štetcom v malom množstve, potom nesteká a dobre sa s ňou pracuje. Myslela som si, že bude hustejšia, no neprekáža mi to. Pri prvom použití ma to prekvapilo, pri druhom som na to bola pripravená.
  • Bože, ako len vonia! Nádherne, sladko, ovocne, sviežo naraz a dostávam chuť na niečo sladké! 
  • Ona ešte aj dobre chutí :) Niežeby som mala potrebu ochutnávať kozmetiku, ale pri prvom použití som ju mala na tvári v horúcom počasí a niečo som popri tom robila. Stiekla mi na peru a keď som si ju oblizla, ucítila som len lahodnú sladkú chuť. Neodporúčam samozrejme jesť pleťovú masku, ale pobavilo ma to :)
Nanášam ju na dôkladne vyčistenú pleť a pôsobiť ju nechávam okolo 15 - 20 minút. Priložená je aj špachtlička, ale rokmi som si tak zvykla na štetec (môžete si kúpiť plochý štetec priamo určený na nanášanie masky, ja mám aj jeden na nanášanie make upu, ktorý mi nevyhovoval a teraz ním aplikujem masky) a s ním mi to ide ľahko a rýchlo. 

Výsledky vidno hneď po umytí a čím dlhšie ju používate, tým krajšia pleť ostáva. Na čo sa môžete tešiť? V prvom rade veľmi dobre čistí, zjemňuje póry, urýchľuje hojenie vyrážok a dokáže si poradiť aj s niektorými čiernymi bodkami. Pleť je tiež vypnutá, vyhladená, tým pôsobí mladšie, sviežejšie a odpočinuto. Vyhovuje mi v teplom počasí, lebo pleť nie je smädná a hoci spím len pár hodín denne, nie je unavená ani mdlá. Mizne mi aj môj ekzém okolo nosa (najmä vplyv nosenia rúška a stres ho zhoršujú) a cítim sa výborne.

Blue Haven Hibiscus Honey Enzyme Face Maska má výborné zloženie a jej cena nie je horibilná. Očakávať môžete voňavý zážitok a keď sa pripravíte na to, že je redšia, neprekvapí vás. Hovorí sa, že darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj, ale musela som sa jej trochu lepšie prizrieť na zúbok a dobre som urobila. Ona totiž stojí za vyskúšanie a stojí za každý cent, ktorý za ňu dáte :)

Plusy:
  • krásne vyzerá
  • šikovný sklený obal
  • dokonale vonia
  • redšia, ale zvykla som si na to, používam štetec
  • vynikajúco čistí pleť, odstraňuje čierne bodky, zlepšuje stav akné, hydratuje, vyhladzuje linky, pleť pôsobí mladšie, sviežejšie
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Bioaura, kde stojí 790 Kč (a tovar rýchlo posielajú aj na Slovensko).


Máte skúsenosti s touto značkou? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe