Ako som spoznala značku Whamisa a jej prírodný lifting

16:22

Myslím si, že nikdy ma neprestane baviť objavovať novú kozmetiku. Neviem to celkom presne popísať, ale pôsobí na mňa ako magnet. Keď niečo zaujímavé objavím, prečítam si o tom, potom si pozriem recenzie, Facebook a Instagram a rozhodnem sa, či to skončí na mojom zozname prianí alebo nie. Občas ma moje okolie milo prekvapí a kúpi mi niečo, o čom som už slovko - dve utrúsila :) Tak sa ku mne dostala aj Whamisa Fresh hydratačná maska z opuncie, ktorú mi dala kolegynka. Túto kórejskú prírodnú kozmetiku v bio-kvalite som plánovala vyskúšať už dlhšie a pri maske to určite neskončí. Naopak, tam to len začína.


Whamisa Fresh hydratačná maska z opuncie zloženie

Whamisa Fresh hydratačná maska z opuncie

hydratačná maska z opuncie

 Whamisa Fresh hydratačná maska z opuncie

Kórejská kozmetika ma ani po rokoch neprestáva udivovať a je čoraz viac značiek, ktoré chcem spoznať. Kórejky sa vyznačujú krásnou pleťou bez nedokonalostí a vrások, čo je snom asi každej ženy. Veľmi rada si kupujem najmä masky a rôzne čistiace gély a balzamy, no postupne sa moja zbierka rozširuje. Whamisa Fresh hydratačná maska z opuncie sa do nej perfektne hodí, pretože bojuje so starnutím pleti a predstavuje akýsi prírodný lifting.

Môžete si vybrať, či chcete menšie alebo väčšie balenie. Moje menšie má 30 gramov a to väčšie má sto. Menšie je skvelé na spoznávanie sa, väčšie je výhodnejšie a dlhšie vydrží. Pekný sklený obal je zabalený v jednoduchej zelenej krabičke a celkový dojem bol výborný. Maska vyzerá ako taký drobček, ale na spoznanie sa a vyvodenie jasných záverov úplne postačuje :) A je skrátka rozkošná. 

Okamžite sa mi zapáčila jej vôňa. Whamisa Fresh hydratačná maska z opuncie vonia úplne sviežo, zeleno, lákavo. Krásna opojná vôňa ma sprevádza počas aplikácie masky a občas ju cítiť aj neskôr. Ako môžete vidieť, jej konzistencia je gélová, ale nie celkom riedka, preto sa dobre nanáša a nerozteká sa. Vyhovuje mi a so štetcom sa dá ľahko naniesť v tenkej vrstve.

Pri prvých použitiach ma na pleti jemne štípala, ale potom to prešlo a ani som si ju na pleti neuvedomila. Umýva sa ľahko a keď pri tom použijem mušelínovú obrúsok, za okamih je zmytá. Potom nasleduje už len sérum a nočný krém. Musím povedať, že krásne vyhladzuje linky a vrásky, pleť je okamžite vypnutá, hydratovaná, jemná na dotyk a žiarivá. S Whamisou som mala tú česť prvý raz a zapáčila sa mi. Zuby si brúsim aj na sérum, ale najprv musím minúť niečo z mojich zásob, aby som sa vydala na ďalší nákup :)

Plusy:
  • dve rôzne veľké balenia
  • pekne vyzerá
  • krásne vonia
  • gélová konzistencia
  • ľahko sa nanáša
  • pleť okamžite vypína, vyhladzuje jemné linky a vrásky, osviežuje pleť a zanecháva ju hodvábne jemnú a čistú
Mínusy:
  • pri prvých použitiach na pleti štípala, ale po pár aplikáciách to prestalo
Nájdete ju v eshope Pure District, kde stojí 14 eur. 

Poznáte značku Whamisa? Skúsili ste od nej niečo? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe