Malý a šikovný krémik od Alcina

14:01

Očné krémy mám doma vždy aspoň dva. Jeden je ľahší a nemastný, ideálny na deň a hutnejší na noc. Neraz mám jeden proti vráskam a jeden proti kruhom pod očami, aby som sa zbavila všetkých drobných nedostatkov, ktoré sa objavujú. Pri jednom z mojich početných nájazdov na internetové obchodíky som narazila na pekne vyzerajúci očný krém od Alcina, ktorý bolo možné používať aj na pery. Jej pleťová maska (Alcina mi proste evokuje ženský rod) sa mi zapáčila po prvom použití a tak som ani dlho neváhala. 


Alcina Effective Care krém na oči a pery s vyhladzujúcim efektom

Alcina Effective Care

Alcina krém na oči a pery s vyhladzujúcim efektom

Alcina Effective Care krém na oči a pery s vyhladzujúcim efektom

V ponuke ich bolo viacero, ale chcela som tento konkrétny. Alcina Effective Care krém na oči a pery s vyhladzujúcim efektom vyzeral dobre najmä preto, že ho možno použiť na očné okolie pery a ich okolie, takže je to niečo ako 3 v 1. Aj keď očného krému je treba na jedno použitie len maličké množstvo, pri dennom používaní ich miniem ročne niekoľko a vždy sa snažím kúpiť si niečo nové a neopozerané. To bol prípad tohto krému.

Krabička je lesklá a žiarivá a dalo mi roboty, než som ju aspoň trochu pekne odfotila :) Väčšinou bol na nej môj odraz, prípadne farebný odraz všetkých mojich sukní, ktoré mi visia pri stole na stojane (koniec koncov, na tej prvej fotke sa tam odrážajú práve ony, lepšie ako moja hlava pripomínajúca mimozemšťana). Aj obal je pekný. Na prvý pohľad som si myslela, že je sklený, ale nakoniec sa z neho vykľul plastový obal s výrazným zlatým vrchnáčikom. Prvý dojem bol veľmi dobrý.

Krém Alcina Effective Care  príjemne vonia. Okamžite mi pripomenul krémy, ktoré používala moja mamina, keď som bola malé dievčatko. Zaliala ma príjemná vlna nostalgie a už len kvôli vôni som sa tešila na použitie. Konzistencia je hustejšia a hutnejšia, vyzeral byť dokonca tvrdý. Nakoniec sa z neho ale vykľul príjemný krém, ktorý je trochu mastnejší, ale na noc mi to vôbec neprekáža, práve naopak.

Nuž, celkom sme si sadli, aj keď ako balzam na pery som ho použila tuším raz. Nemala som z toho príjemný pocit, ale na jemné vrásky od smiechu okolo úst sa mi celkom osvedčil. Stačí ho naniesť v tenučkej vrstve na vyčistenú pleť (ošetrená je ešte tonikom a pleťovým sérom, na ktoré nanesiem nočný krém). Trošku dlhšie mu trvá, kým sa vsiakne a pleť môže ostať trochu mastná. Pleť pekne hydratuje, vypína a zjemňuje linky a vrásky. Na kruhy pod očami sa mi veľmi neosvedčil, ale na to mám iného pomocníka :) Krém splnil, čo sľúbil, očné okolie bolo jemné a vyhladené, takže by som pokojne skúsila aj iný krém od Alciny. 

Plusy:
  • pekná krabička
  • menší plastový obal
  • pekne vonia
  • hustejší a hutnejší krém
  • dobre sa nanáša v tenučkej vrstve
  • hydratuje pokožku, zabraňuje vysušeniu, vyhladzuje jemné linky a vrásky, očné okolie spevňuje
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino


Obľubujete značku Alcina? Máte od nej obľúbený produkt? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe