Pre pôžitok z kúpeľa - peeling, ktorý neomrzí

13:04

Nikdy nepohrdnem kvalitným telovým peelingom a je mi celkom jedno, či je cukrový, soľný alebo iný. V posledných rokoch po ňom siahnem tri razy týždenne a pokožka je omnoho krajšia a jemnejšia. Keď tak nad tým uvažujem, doma mám peelingov a peelingov - na pleť, telo, ruky, nohy, pery a chýba mi ešte ten na vlasovú pokožku :) Mám voči nemu trochu rešpekt, lebo neviem, čo by na to povedal môj ekzém, ale mám v pláne skúsiť ho ešte tento rok. Naposledy ma oslovil jeden krásne vyzerajúci kúsok, z ktorého sa hneď po prvom použití vykľul momentálne môj obľúbený produkt značky Ryor.



RYOR Sakura cukrový peeling pre jemné čistenie a výživu pokožky zloženie

RYOR Sakura cukrový peeling pre jemné čistenie a výživu pokožky ingrediencie

RYOR Sakura cukrový peeling pre jemné čistenie a výživu pokožky

Ryor Sakura cukrový peeling pre jemné čistenie a výživu pokožky


Keďže som doma jeden peeling minula a vždy musím mať aspoň dva, vybrala som sa surfovať na internete. Chcela som nejaký nový, nepoznaný, zaujímavý a v neposlednom rade aj voňavý kúsok (dobre, to cez eshop človek nezistí, niekedy to ani v drogérii nejde, ale aspoň som si predstavovala, že krásne vonia). Ono tie večerné rituály krásy, kedy si chceme trochu oddýchnuť a zrelaxovať, si tak nejak vyžadujú voňavú kozmetiku. Takú, ktorá pohladí všetky zmysly. Keď som uvidela Ryor Sakura cukrový peeling pre jemné čistenie a výživu pokožky, hneď skončil v košíku. Nemýlila som sa, je výborný.

Zaujal ma obalom. Teda, obalom, skôr etiketou. Je akoby ručne pokreslená kvetmi sakury, ktoré milujem. V Piešťanoch pri gymnáziu z nich máme urobenú alej a vždy, keď kvitnú, tam musím aspoň raz ísť. Musím si ich odfotiť, ovoňať, pohladkať a nasať krásu tej atmosféry. Plastový obal je etiketou ozdobený rovnako ako plastový vrchnáčik a dojem bol na jednotku s dvomi hviezdičkami. Má 325 gramov a niekedy mám pocit, že ho míňam rýchlo, lebo sa s ním peelingujem celá od krku po päty. Ale stojí to za to. 

Je presne taký, ako obľubujem. Cukrový a olejový zároveň, takže pred použitím treba tieto zložky zmiešať. Potom nie je riedky ani hustý a dobre sa aplikuje. Obľubujem ho aj preto, lebo na rozdiel od soľného peelingu na pokožke nikdy neštípe (napríklad na škrabancoch, štípancoch, prípadne po holení). Jeho sladká kvetinová vôňa je pre mňa ako balzam na dušu a večer sa ho neviem dočkať. 

Ryor Sakura cukrový peeling pre jemné čistenie a výživu pokožky nemá chybu hneď z niekoľkých dôvodov. V prvom rade odstraňuje odumreté bunky, vďaka  čomu je pokožka jemná, príjemná na dotyk a nenormálne dobre vyzerá. Prispieva aj k zlepšeniu stavu celulitídy (ak nepoužijem telový zábal, použijem peeling), pokožka je pevnejšia. V neposlednom rade je výborne hydratovaná a nepotrebujem v ten deň ani krém. Je dokonale zjemnená, miznú mi aj drobné vyrážky a opeknieva. Kúpeľ je skutočným pôžitkom a tento peeling radím k tým najlepším, aké som mala.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • krásne vonia
  • cukrový, olejový
  • ľahko sa používa
  • odstraňuje odumreté bunky, zlepšuje stav celulitídy, pokožka je úplne jemná, hydratovaná a omnoho krajšia
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino.


Aký telový peeling máte najradšej? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe