Hra s farbami, ktorá neomrzí

17:35

V balíčku nadupanom novinkami od Gabriella Salvete som našla niekoľko perfektných kúskov. Naposledy ste si mohli prečítať o paletkách očných tieňov (tie zbožňujem, nesmierne sa vydarili) a o mono tieňoch, ktoré majú tiež niekoľko výhod. Dnes budem v predstavovaní noviniek pokračovať a tento raz si vychutnáte farebné kontúrovacie ceruzky, riasenku či linku na oči v pere, ktorú som použila asi po milión rokoch. Dobrou správou pre mňa ale bolo, že som to ešte nezabudla :)

 
Gabriella Salvete Diamante Deep Black riasenka

Diamante Deep Black riasenka

Gabriella Salvete riasenka




Gabriella Salvete Diamante Deep Black riasenka 

Vegánska Gabriella Salvete Diamante Deep Black riasenka je objemová, a preto som sa na ňu celkom tešila. Obyčajne si zvyknem dať vrstvu objemovej riasenky a dopĺňam ju tou na predĺženie, ale niekedy sa mi dostane do rúk špirála, ktorá dodáva nielen objem, ale aj dĺžku. No a to bude prípad aj dnešnej recenzie.

Riasenka Diamante Deep Black neklame telom a je v pekne tvarovanom čiernom obale. Doma som mala niekoľko riaseniek tejto značky, obyčajne boli vo výrazných a pestrých obaloch. Táto mi oproti nim príde elegantnejšia, vznešenejšia, skrátka dáma ako sa patrí. Jej hustá kefka mi pripomenula mládí, keď som sa začala líčiť, učila som sa práve s takou :) Všeobecne ich mám o niečo radšej, lebo bez väčšej námahy oči pekne nalíčim.

Naozaj je čierno čierna a poľahky tak zafarbí aj tú najmenšiu mihalnicu. Prekvapilo ma niekoľko vecí:
  • hoci bola úplne nová, takmer nelepila riasy. Potešilo ma to, lebo neznesiem, ak mi z nich maskara urobí jednu polepenú hrču a môžem začať odznova
  • hrudky sa občas vytvoria, ale dajú sa celkom dobre odstrániť suchou kefkou
  • dodáva viditeľný objem
  • pekne predlžuje, takže keď ju nanesiem v dvoch vrstvách, môžem veselo do sveta
Riasenka od Gabriella Salvete vydrží celý deň, drží svoj tvar a nemizne. Občas sa však môže jemne otlačiť, preto si občas preletím v zrkadle oči a ak je treba, jemne ju zotriem obrúskom. Zaradila by som ju k tým lepším riasenkám tejto značky (porovnávam napríklad s Gabriella Salvete Panoramico Urban Protection či Panoramico Argan Oil) a stala sa milým prekvapením. 


Gabriella Salvete ceruzka na pery

Gabriella Salvete kontúrovacia ceruzka na pery

Gabriella Salvete kontúrovacia ceruzka na pery swatch

Gabriella Salvete kontúrovacia ceruzka na pery

Kontúrovacie ceruzky sú u mňa takým svojským produktom - buď mám obdobie, že ich považujem za zbytočné alebo sa ich neviem nabažiť. Našťastie, dospela som do bodu, kedy ich mám doma vždy, lebo niektoré rúže sú bez nich celkom nepoužiteľné a je mi ľúto dať ich preč. Gabriella Salvete ponúkla hneď štyri kontúrovacie ceruzky na pery a neviem sa rozhodnúť, ktorá farba je najkrajšia. 

Sú vysúvateľné, takže nehrozí žiadne strúhanie. Obal ich dobre chráni, takže sa ani nelámu (pozor si však treba dať na horúčavy, tie sú schopné oslabiť ich štruktúru, vlastná skúsenosť) a ľahko sa s nimi nalíčite kdekoľvek. Dva nežné a dva výraznejšie ružové odtiene mi okamžite padli do oka a patria k tým najkrajším farbám, aké si viem na perách predstaviť (ešte by som brala krvavo červenú a je to všetko v úplnom porádečku).

Farby sú sýte a naozaj dobre pigmentované, ľahko sa kĺžu po perách. A teraz si povedzme, prečo by nemali chýbať ani vo vašej kozmetickej zbierke:
  • asi to najdôležitejšie, prečo po nej my ženy siahame - takáto ceruzka na pery precízne kontúruje pery a zabraňuje rozmazávaniu rúžu mimo pier. Jednoducho povedané, pery vyzerajú božsky a rúž sa drží na nich, nie okolo nich. Ak jete alebo pijete, je to veľký pomocník a nemusíte sa každú minútu obzerať v zrkadle ( a je celkom jedno, či to výrazný alebo bledší rúž). Pery zvýrazníte a dodáte im tak na objeme
  • kontúrovacia ceruzka môže poslúžiť aj ako podklad pod rúž, predĺži sa tak trvácnosť farieb a líčenie vyzerá dlhšie krásne a bezchybné
  • jedna moja kamarátka nanáša kontúrovaciu ceruzku na celé pery a potom si nanesie farebný alebo priesvitný lesk. Niekedy to vyzerá fakt super
Gabriella Salvete kontúrovacia ceruzka na pery ich nevysušuje a zabezpečuje dlhotrvácne líčenie, ktoré budete zbožňovať nielen počas horúcich letných dní. Počas lockdownu som sa síce naučila používať rúže minimálne (pod rúškom mi ani nechýbali), ale teraz si ich zasa vychutnávam a správne zvolená kontúrka k nim patrí.

Gabriella Salvete linka na oči v pere

linka na oči v pere

Gabriella Salvete linka na oči v pere swatch

Gabriella Salvete linka na oči v pere

Na záber som si nechala čiernu linku v pere, ktorá ma po rokoch naučila zasa robiť očné linky. Predtým som si kupovala najmä tie gélové, lebo dlhšie vydržali otvorené (po nejakom čase stvrdli, najmä ak som nechala na dne len trochu, no vydržali dlhšie ako fixky na oči). Keď som však pri poslednom veľkom upratovaní vyhodila dve nepoužiteľné očné linky, nemala som v úmysle nejaké dokúpiť. Povedala som si, že na čo. No a potom prišla Gabriella Salvete linka na oči v pere a ja som jej zasa prišla na chuť.

Nevyzerá nijak luxusne. Jednoduchý čierny obal je doplnený o žiarivú etiketu. Nenechala som sa však oklamať  minimalistickým obalom a dobre som urobila. Hrot je šikovný a dá sa s ním vykúzliť jemnejšia aj výraznejšia linka (čím je však suchšia, tým ťažšie sa tá tenká linka robí). Na sýtu farbu potrebujete viac ťahov, ale nakoniec dosiahnete líčenie, po akom ste túžili.

Táto linka na oči sa mi páči preto, lebo sa s ňou dobre pracuje, má peknú farbu, vydržala mi celé týždne bez toho, aby stratila na intenzite. Problém ale nastal v horúčavách, keď som sa celkom potila. Nerozmazala sa, ale otláča sa na horné viečko. V menej horúcom počasí to bolo lepšie, ale tiež sa niekedy mierne otlačila. Je potrebné občas mrknúť do zrkadla a skontrolovať líčenie. Vďaka nej som sa však opäť začala hrať s linkami, keď si nedám tiene, použijem len riasenku a linku s výsledkom som maximálne spokojná. Nuž, ďakujem Gabriella Salvete, vďaka tebe som si spomenula, aké krásne môže byť celkom jednoduchí líčenie očí :) 

Zaujala vás niektorá z týchto noviniek? Skúsili ste už niečo z nich? :)





















You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe