Čarovný na prvý pohľad

17:40

Ach, ruža, kvet čarovný. Kvet milencov. Kvet, ktorý bez slov šepká "milujem ťa". Kvet, ktorý učaroval malému Princovi. Jeden z mojich obľúbencov v kozmetike. Jeden z mála kvetov, ktoré mi Richard kupuje k malým výročiam. Alebo keď ma nahnevá. Jej účinky sú nielen na telo, ale aj na dušu. Jeden z mojich posledných úlovkov je tuhý šampón ruža od Savonu, ktorý je úplne skvelo balený. Môžete si totiž pri objednávke vybrať, či ho chcete kúpiť v papierovej krabičke alebo hliníkovej prenoske. A to vôbec nie je všetko!









O tuhom šampóne si môžete prečítať:

        "Prírodný šampón s výťažkom z ruže damaskej, ktorá redukuje začervenanie pokožky a zápaly, je vhodný pre citlivú pokožku, upokojuje vlasovú časť a zároveň je vhodný pre všetky typy vlasov. Šampón obsahuje prírodná ružovú vodu, ktorá je hypoalergénna, udržiava pH pokožky a stimuluje regeneračné procesy. Esenciálny olej z ruže je vhodný pre citlivú a suchú pokožku. Bylinný prášok z ruže damaskej má tiež revitalizačné a oživujúce účinky na pokožku. V tomto spojení má šampón antibakteriálne účinky, vlasy čistí a zregeneruje. Obsahuje panthenol, ktorý vlasy chráni a hydratuje, dodáva im lesk a hebkosť.
Hmotnosť:      25 g
Zloženie:       Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Bambucké maslo, Jojobový olej, Hydrolát z damašskej ruže, Hydrolizovaný ryžový proteín, Panthenol, Tekutý hodváb, Bylinný prášok damaská ruža, Esenciálny olej ruža, geránium."

Môžete s vybrať, či chcete šampónik v krásnej papierovej krabičke, ktorá vyzerá ako maľovaná, alebo v hliníkovej prenoske, ktorú využijete opakovane. Mala by som si podobnú prenosku aspoň jednu zaobstarať, pretože moje tuhé šampóny skladujem v obaloch od iných kozmetických produktov, ale na druhej strane, nikdy mi to až tak neprekážalo, iba to nebolo veľmi oku lahodiace. Faktom ale je, že je skvelé môcť si vybrať variant obalu a rozdiel v cene je len pár centov! Raz si stačí kúpiť prenosku a potom už len veselo vyberáte šampón v krabičke. Savon má v ponuke 5 šampónov a ja som hrdou majiteľkou toho ružového. Určený je na citlivú pokožku, ktorú upokojuje a keďže môj ekzém sa v strese, ktorého mám v poslednej dobe požehnane, zhoršuje, hľadám prírodné alternatívy na jeho zlepšenie. Vonia veľmi pekne. Ako rozkvitnutá ruža v záhrade. Sladko, opojne, ako keby ju Shakespeare opísal. Robené sú ručne v menších dávkach, preto sa niektoré várky môžu jemne líšiť, ale všetky musia voňať dokonalo. S hmotnosťou 25 gramov je jedným z mojich menších kúskov, ktoré sa ľahko držia v ruke. Nerozpadáva sa, až keď je maličký, môže sa zlomiť. Kúsky ale spolu zlepíte a  miniete všetko. Pení dobre, stačí s ním trochu pošúchať mokré vlasy a napeniť. Okamžite sa zahalíte do závoja ružovej vône, len sa vyhnite očiam, to ten závoj aj uvidíte, nielen ucítite :) Trochu tam štípe. Vlasy ostávajú po umytí jemne prevoňané a nadýchané. Je pravda, že sa trochu ťažšie češú, ale to ľahko vyrieši kondicionér alebo trochu  masky na vlasy. A aj to len na končeky vlasov, inde netreba. Pekne sa lesknú a aj dobre držia tvar. Nie sú nepoddajné, pekne sa upravujú. Čo sa môjho ekzému týka, tvorí sa stále rovnako, ale pokožka omnoho menej svrbí. Vlasy sa mi nemastia a nelámu sa. Šampón je vydareným kúskom a vydrží dlhšie ako klasický tekutý.

Plusy:
  • Dve veľkosti balenia (25 a 60 g) + balenie krabička alebo hliníková prenoska
  • Krásne vonia
  • Šikovná veľkosť do ruky
  • Dobre pení
  • Stačí ho použiť málo, dlhšie vydrží
  • Vlasy sú príjemné na dotyk, jemné, nadýchané, lesknú sa a pôsobia zdravo
  • Upokojuje pokožku, menej svrbí
Mínusy:
  • Nenašla som

Nájdete ho v eshope Savon, 25 g balenie v krabičke stojí 3,60 eur, v prenose 4 eurá.

Patríte k fanúšikom tuhého šampónu? 

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Tuhý šampon jsem zatím nikdy neměla a ani mě neláká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich milujem, sú lepšie ako klasické tekuté z drogérie :)

      Odstrániť
  2. Uz som po nom pokukovala, ale napokon som si kupila Ponio- to je taka moja osvedcena klasika :) Ale raz mu urcite neodolam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ponio má famózne šampúchy, pravidelne sa k nim vraciam :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe