Nevyhnutné drobnosti

12:37

Urobiť si radosť pred Vianocami je také moje.  Rada nakupujem celoročne, ale pred Vianocami to sama pred sebou skôr obhájim. Rozhodla som sa, že nakúpim nejaké produkty, ktoré mi doma chýbajú od značky, ktorá je slovenská, prírodná, ručne robená a zamilovala som sa do nej na prvý pohľad. Reč je o 2sis cosmetics, za ktorou stoja dve sestry. Zamerala som sa na levanduľovú líniu, ale ocitli sa u mňa aj veci, ktoré voňajú trochu inak. Dnes by som vám rada ukázala dva milé a menšie kúsky, ktoré ale urobia veľkú radosť.

2sis cosmetics

2sis cosmetics, zero waste odličovacie tampóny

 zero waste odličovacie tampóny

2sis cosmetics  odličovacie tampóny

2sis cosmetics, zero waste odličovacie tampóny

Klasické bavlnené tampóny pozná asi každá žena, ktorá sa líči alebo si čistí pleť. Sú malé, na jedno použitie a ročne sa ich minie kopec. Kedysi som s nimi umývala aj masku. Kvôli tomu som si kúpila látkovú hubku alebo špongiu, ktoré vydržia dlho. Keď som zbadala zero waste tampóny, neskutočne som sa potešila.  Ušité sú z  froté a bambusového vlákna (teda ak ste zdatné, ušijete si niečo podobné aj samé, ja by som sa k nim skôr prišila) a ich výhodou je, že po použití ich operiete a použijete zasa. Môžu sa prať v práčke, ale rovnako aj v umývadle ručne. V balení je ich sedem, teda na celý týždeň a každý je inej farby. Na dotyk sú veľmi príjemné a taký pocit zanechávajú aj na pleti.

Môžete ich použiť:
  • Na odličovanie – stačí micelárka, mlieko alebo odličovací olej a voda. Tie sa z nich aj najhoršie perú, ale na druhej strane, odličuje sa s nimi dobre
  • Na umývanie zaschnutej pleťovej masky
  • Na  pleťový peeling
  • Na čistenie pleti s mliekom, gélom, mydlom (miesto čistiacej kefky)

Je to vynikajúci nápad, ktorý ocenia všetky ženy, bez ohľadu na to, či preferujú bezodpadový život alebo  nie. Bežne stoja 5,50 eur a vydržia dlho. 

2sis cosmetics šumivka do kúpeľa levanduľa

2sis cosmetics šumivka do kúpeľa levanduľa zloženie

šumivka do kúpeľa levanduľa


2sis cosmetics šumivka do kúpeľa levanduľa

Ako milovník levandule som nemala problém vybrať si vôňu. Vlastne som už chcela objednávku odoslať, keď som si spomenula, že ešte potrebujem šumivku. No, potrebujem. Chcem :) A nemohla som urobiť lepšie. Šumivka je v peknom papierovom obale, na ktorom nájdete zloženie. Po odbalení na  vás vykukne krásne fialkové čudo, fakt veľké  a fakt voňavučké. Nádherná a omamná vôňa levandule sa okolo mňa šírila v okamihu, ako som to papierové vrecko otvorila.

Po hodení do vody som sa nestačila diviť. Šumela ako divá! Už som mala tucty rôznych šumivých gúľ, koláčikov, kociek a všeličoho podobného. Ešte nikdy nič nešumelo tak, ako táto šumivka. Popri tom sa uvoľňovala nádherná vôňa a voda sa farbila na fialkovo. Farbila a voňala. Upokojujúca vôňa prinášala úľavu duši, kým príjemný horúci kúpeľ zasa uľavil telu. Je vynikajúca, akurát po použití treba čo najskôr opláchnuť vaňu, lebo šumivka farbí. Ak zaschne, väčšinou ide dole už len hubkou. Klobúk dolu, skvelý kúsok. Ideálny na zlepšenie nálady. Stojí 3,50 eur a nájdete ju v eshope 2sis.

Aká je vaša skúsenosť s touto značkou? :)


You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. To ani nevím, že značka 2SIS dělá odličovací tampony :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich objavila úplnou náhodou, keď som nakupovala a som z nich nadšená :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe