Dokonalo nalíčené oči

14:23

Pekne nalíčené oči upútajú okamžite. Rada sa pozriem, keď má žena krásny tieň, zaujímavo vytieňované líčenie alebo  sa len tak krásne vyhrala s farbami. Je to aj preto, lebo ja to až tak neviem, hoci videí som videla už asi milión. Nie je to však len o krásnom tieni. Zaujímam sa aj o upravené obočie a kvalitnú riasenku. Tie od Dermacolu obyčajne triedim len na dve skupiny – takú, čo mi nesadla alebo takú, ktorú miniem. I keď ich používam už roky, doteraz som nemala žiadnu, o ktorej by som s úplnou samozrejmosťou povedala, že wau, je famózna. Mala som dobré, aj veľmi dobré, ale nie vynikajúce. Až doteraz. Selfie maskara ma zaujala nielen tým, ako vyzerá, ale aj tým, ako úžasne nalíči. Konečne mám dermacolovskú špirálu, o ktorej môžem povedať, že je skoro dokonalá! A riasy po jej použití tiež.








O Selfie maskare si môžete prečítať:

      "Benefity: Prírodné vosky pre perfektné predĺženie
Bez parabénov
Krycia schopnosť: Black
Selfie riasenka je zásah do čierneho! Technologicky pokročilá kefka pre rýchle nalíčenie vytvorí perfektný finiš. Riasy sú dokonale objemné a predĺžené.
Objem / hmotnosť: 6 ml!

Aj keď mám doma viacero veľmi dobrých maskár, ktoré striedam podľa nálady, jedna naviac mi predsa nemohla uškodiť :) Táto je taká iná, úplne zapadla do širokej zmesky mojej kozmetiky. V prvom rade je menšia, má 6 ml, čo je polovica klasických veľkých špirál. Menšia je aj na výšku, lebo keď si ju dám do stojana, nie je ju takmer vidno. Len vrch vrchnáčika. Aj na pohľad je celkom zaujímavá, čierno strieborná. Pri prvom pohľade som mala pocit, že vrchnák je priesvitný, lebo je na ňom zobrazená kefka a vyzerá to super. Vďaka svojej veľkosti ju so sebou rada nosím aj na výlety, lebo sa mi vojde do taštičky viac vecí. Má jednu z mojich najobľúbenejších kefiek, lebo je hustá, dlhá a bohatá. S ňou sa mi líči najlepšie a mám pocit, že aj najrýchlejšie. Čierna riasenka pekne obalí a zvýrazní riasy. Mám pocit, že objem po jej nanesení až tak  nevidno.  Skôr by som povedala, že je vyslovene predlžujúca. Už v prvej vrstve riasy neuveriteľne krásne predĺži a takmer vôbec ich nezlepí. To bolo jedno z tých najlepších zistení, lebo doposiaľ som ešte nemala riasenku od Dermacolu, ktorá by od novoty nelepila. Táto nielenže nelepí, ale riasy aj pekne oddelí a vytočí. Jemne ich rozčešem suchou kefkou a sú nádherné. V dvoch vrstvách sú ešte výraznejšie, ale tam sa už skôr môže stať, že na konci rias vzniknú drobné hrudky alebo sa jemne zlepia. V priebehu dňa opadáva minimálne a drží tvar, večer sa odlíčim tak, ako som ráno odišla do práce. Proste paráda. Som s ňou veľmi spokojná a fakt som dlho nemala riasenku, ktorá by už v prvom ťahu pekne predlžovala riasy. Je vynikajúca a nájdete ju za 5,69 eur.






O korektore a rozjasňovači pod obočie 2 v 1 si môžete prečítať:

        "Benefity: Bez parabénov, praktické balenie 2v1.
Krycia schopnosť: Univerzálny
Dotvarujte a rozjasnite obočie v dvoch krokoch s jumbo obojstrannou ceruzkou. Veľmi jemná, krémová textúra dokonale farebne zjednotí a rozjasní oblasť pod obočím. Pre iskrivý look možno použiť rozjasňovač aj do vnútorného kútika oka."

Podobný produkt som ešte nikdy nemala. Ak som chcela rozjasniť obočie, použila som trochu svetlého očného tieňa alebo klasického rozjasňovača, napríklad Mary Lou alebo od Pupa Milano. Častejšie som však siahala po tieni, lebo som ho mala v ruke rýchlejšie ako ten rozjasňovač. Táto obojstranná ceruzka ma preto zaujala a čakala som, čo mi prinesie. Neviem to inak povedať, ale zamilovala som si ju po prvom použití :) Krémová ceruzka sa ľahko nanáša, dobre sa rozotrie a pekne drží pod obočím. Veľmi pekne rozjasní líčenie a dodá očiam žiarivý vzhľad. Možno použiť jednu alebo obe strany, na fotke vidno, že je medzi nimi maličký rozdiel. Strúha sa pomerne dobre a neláme sa. Je dlhšia, ale dobre sa drží. Veľa miesta nezaberie a v poličke mi doslova žiari. Skvelý kúsok. Kúpite ho za 7,69 eur.

Zaujali vás tieto pekné kúsky? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Odpovede
    1. Keď mi prišla, tak som ju brala s rezervou, lebo dermacolovské špirály mi niekedy nevyhovujú, ale táto je podľa mňa ich najlepšia :) a fakt je vidno výsledok :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe