Moje aktuálne krásky od Alverde

16:43

Alverde je mojou obľúbenou drogériovou značkou prírodnej kozmetiky. Keď skúsim niečo, čo sa mi zapáči, vraciam sa k tomu pravidelne. Občas prichádza aj s limitovanými edíciami, a preto sa vždy nájde niečo nové, čo som ešte nemala a chcela by som to :) Dnes vám ukážem kúsky, ktoré som ani nepotrebovala, ale keď som ich zbadala v regáloch, skončili u mňa. Je to pleťové mlieko s ružou a peeling s bachovými kvetmi. Práve na ten som bola veľmi zvedavá.

Alverde


Alverde pleťový peeling s bachovými kvetmi

Alverde pleťový peeling s bachovými kvetmi ingredients

Alverde pleťový peeling s bachovými kvetmi zloženie

Alverde pleťový peeling

Alverde pleťový peeling s bachovými kvetmi

Viac zvedavá som bola na pleťový peeling s bachovými kvetmi. Bachova terapia je súbor 38 esencií z kvetov, ktoré liečia rôzne duševné a emocionálne stavy. Každá z nich je určená na konkrétny negatívny psychický stav ako  strach, úzkosť, alebo nejaké napätie.  Bachove esencie negatívny stav pretvoria na pozitívny postoj a človeku sa uľaví. Táto filozofia sa mi už dlho páči a celkom rada skúsim niečo, čo sa bachových kvetov týka. Žuvačky boli skvelé :)

Peeling je menší, preto so mnou aj cestoval. Nezaberal v taške veľa miesta a v poličke sa pekne vynímal. Lebo v nej až tak žiaril. Plastová tuba je mäkšia a obsah sa von vytlačí ľahko. Aj keď ho už nie je veľa. Vonia veľmi príjemne. Sladko, kvetinovo, lahodne. Nie intenzívne, ale prevonia večer. Trošku sklamaná som ostala z konzistencie. Teda, konzistencia je skvelá. Krémová, ľahká, nerozteká sa. Obsahuje však čiastočky, ktoré tam ani nie je cítiť. Skôr mám pocit, akoby som sa umývala pleťovým gélom, nie peelingom. Čistí dobre, ale peelingom by som ho nenazývala. Zjemňuje, vyhladzuje a pekne čistí, to mu uprieť nemožno.

Alverde  pleťové mlieko s ružou


Alverde  pleťové mlieko s ružou zloženie


Alverde  pleťové mlieko s ružou

Pleťové mliečko som si všimla vďaka obalu. Je bielo ružový, pekný dievčenský a s ružou. Pleťové mlieka nepoužívam denne, ale vždy mám aspoň jedno doma. Ak som už večer veľmi unavená a nechce sa mi zdržovať v kúpeľni, mliečkom sa nielen odlíčim, ale aj dočistím pokožku, nanesiem nočný krém a hurá do postele. Niekedy s ním začínam aj svoj deň, kedy pleť čistí, osvieži a môžem sa spokojne namaľovať.

Pred rokmi som mala od Alverde pleťové obrúsky s divokou ružou, ktoré ale neboli veľmi dobré. Ostával po nich lepkavý pocit a štípala ma z nich tvár. Voňali ale nádherne. A tak vonia aj toto mlieko. Ako ruže. Krásne, rozkvitnuté, neuveriteľne voňavé. Je výraznejšia, ale nie rušivá. Je prekvapivo husté. Najprv som sa bála toho, že to s ním nebude také ľahké, ale neboli to opodstatnené obavy. I keď je husté, odličuje sa s ním dobre. Nesteká z pleti, netrvá to dlho. Vôbec na nej neštípe, pekne odstráni make up, pleť čistí a zanecháva jemnú a voňavú. Pripravenú na ďalšiu starostlivosť. Tie obrúsky som vtedy považovala za krok vedľa, ale mliečko som si obľúbila. Je iné, ako ostatné, ktoré som mala, ale vôbec mu to na atraktivite neubralo.

Výrobky nájdete vo svojej Dm drogérii.

Skúsili ste Alverde pleťovú kozmetiku? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Od Alverde jsem zkusila už dost věcí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tato značka je mi čím dál více sympatická a už jsem si od ní i začala pořizovat různé výrobky :) mým favorite je denní krém na suchou pleť z této řady, z řady divoká růže :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe