Moja čarovná sada

18:02

Kozmetické štetce ma neprestanú baviť. Kedysi som mala doma jeden. Na očné tiene :) Boli to krásne časy mojej mladosti, kedy ma ešte kozmetika ani všetko okolo nej príliš nezaujímalo a tak mi bolo šuma fuk, že s jedným štetcom aplikujem všetky tiene. Na make up mi stačili ruky a ostatné som neriešila. Až po mnohých a mnohých rokoch som si kúpila svoj prvý štetec na make up, potom aj štetec na podkladovú bázu, štetec na korektor, štetec na púder, štetec na lícenku. A zrazu som zistila, že nie je štetec ako štetec, že tie drahšie sú niekedy naozaj trochu lepšie a otvoril sa mi celkom iný kozmetický svet. Kupovala som si štetce po kusoch, potom som si kúpila svoju prvú sadu. Z nej som dosť štetcov rozdala kamarátkam a tak som sa tento rok rozhodla, že jednu si kúpim iba pre seba. Dlho som hľadala niečo vo vopred stanovenej  cenovej hladine a napokon som si vybrala. Časom prídu iné, ale táto ma dostala svojou eleganciou.

BHcosmetics


sada štetcov

Studded Couture

BHCOSMETICS Studded Couture

štetce od BHCOSMETICS

štetec na líčenie

Sada štetcov

Sada štetcov BHcosmetics

Sada štetcov na líčenie BHcosmetics Studded Couture

denné aj večerné líčenie

štetce

Set štetcov BHcosmetics Studded Couture 

Balenie štetcov BHcosmetics Studded Couture ma okúzlila svojou jemnosťou a eleganciou. V guľatom krémovom puzdre, ktoré vyzerá byť posiate zlatom, sa ukrýva 12 štetcov, no nebudem klamať, ak poviem, že najskôr som sa viac tešila z toho nádherného obalu :) Úplne mi pripomenul také elegantné obdobie 20. storočia a ja som ho hrdo vystavila do kúpeľne, lebo je skrátka top. Obal je pevný a mäkký zároveň a cestuje so mnou, kam treba. 

BH cosmetics sa mi zo začiatku spájalo iba s krásnou dekoratívnou kozmetikou. Najmä väčšie palety očných tieňoch sú nielen oku lahodiace, ale aj veľmi kvalitné. Raz ma s jednou takou paletkou kamarátka namaľovala a líčenie vydržalo celý deň bez zlievania a rozmazávania. Odvtedy mám jednu vo wishliste a časom si ju určite kúpim. Štetce vyhrali skôr ako paletka :) Ako som povedala, v krásnom puzdre sa nahádza 12 štetcov:
  • veľký skosený kontúrovacou štetec
  • plochý štetec
  • štetec na tvárenku
  • skosený štetec na tvár
  • špicatý štetec na make-up
  • veľký štetec na korektor
  • klenutý štetec na prechody
  • štetec na očné tiene
  • štetec na prechody
  • skosený štetec na tieňovanie
  • štetec na tieňovanie
  • štetec na očné linky a obočie
Štetce majú plastovú rukoväť krémovej farby, rovnakej, akej je puzdro. Syntetické štetiny sú veľmi jemné a príjemné, dobre sa s nimi nanášajú krémové aj práškové produkty. Syntetické štetiny sú menej savé ako prírodné. Preto sa pokojne môžu používať na rôzne krémové, gélové i tekuté produkty ako tekutý podkladový make-up, korektory, krémové rúže, krémové očné tiene. Umelé chlpy (ako im pracovne hovorím) sú vhodné pre dámy, ktoré môžu byť alergické na prírodnú verziu. Či tiene, či make up, či púder, ide to ľahko a umožnia rovnomerné nanášanie kozmetických prípravkov bez šmúh, fľakov a máp. Ľahko sa čistia a po čistení nemenia tvar ani jemnosť. Nie sú v ruke ťažké a rýchlo sme si na seba zvykli.

Rôzne krásne sady štetcov nielen tejto značky nájdete v eshope Notino.

Keď mi štetce prišlo domov, moja mamina len pokrútila hlavou. A potom prišla typická otázka: Načo ti budú, nemáš toho dosť? A hneď potom: Kam to zasa dáš? Už musíme rozšíriť kúpeľňu! :) Vlastne, tieto úsmevné otázky by mi už aj chýbali. Najmä keď si spomeniem, ako mi miznú veci z kúpeľne, lebo raz ich potrebuje mamina, raz sestra. Ocino sa najprv opýta :) To je jeden z dôvodov, prečo nakupujem viac. 

Lepšou ospravedlnenkou by ale bola pravda - tak trochu ma to baví a tiež si rada vyberám, čo som ešte neskúsila a chcela by som to. Beauty bloggerku len tak niečo nezastaví :) Väčšinou len prievan v peňaženke, najmä ak idem okolo výkladu s krásnymi šatami alebo lodičkami či kabelkami. Tento rok som objavila aj čaro vzorovaných pančúch a samodržiek, takže nákupov bolo dosť. 

Výpredajom rozhodne nepohrdnem. Akcie  v kozmetickom svete mám v malíčku :) Aj tento rok nás čaká Black Friday na Notino,  ktorý si nenechám ujsť. Minulý rok sme si mohli vychutnať 25% zľavu na značky ako Lacoste, Cerruti, L´Oreal, Listerine, Gilette, Remington, Rowenta, Neutrogena, Naturalium či GOT2B. Viete, čo by potešilo mňa? Napríklad Collistar alebo Lanvin :) O mojej láske k parfumom Lanvin ste si už mohli prečítať, o láske ku Collistaru si prečítate čoskoro. Lebo som si kúpila pár produktov a ich čaru som úplne prepadla. Nepotrvá dlho a nákupné šialenstvo s veľkými zľavami čoskoro vypukne :)


Máte obľúbenú značku štetcov? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Krásne štetce, ja som v minulosti veľmi túžila vlastniť tie farebné pop art štetce od BHcosmetics. :-D Ale mám doma celkom dosť štetcov, tak ďalšie kupovať už nebudem. :) Aj keď ešte stále ma to láka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetce kupujem vždy, keď nejaké staré vyhodím :) Dúfam, že tie dva roky vydržia, aj keď určite sa dovtedy zasa po nejakých pozriem :)

      Odstrániť
  2. Tuhle značku znám. Doma od ní mám jednu velkou paletku očních stínů, jiný produkt tuším nevlastním. Sada vypadá moc pěkné, líbí se mi štětce i po designové stránce :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie paletky vyzerajú úžasne! Chcem sa po nejakej pozrieť, lebo štetce ma nadchli a nejaký ten tieň by sa k nim hodil :)

      Odstrániť
  3. Na tyhle štětce koukám už asi půl roku. BH mám hrozně ráda, štětce od nich už mám z kolekce od Ashley Tisdale a jsem s nimi moc spokojená, a tak mě tyhle lákají. Jinak mám ráda Real Technique štětce, ale záleží na kolekci, ne všechny mi sedly. Ráda bych také vyzkoušela štětce Spectrum :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Real Technique ma dosť láka, lebo jeden štetec na lícenku mám a dosť mi vyhovuje :) Najradšej by som si kúpila ďalšie, ale je to zbytočné, počkám chvíľu :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe