Láska z ulíc Francúzska

19:03

Dnes bude reč o nej. O vôni, ktorú som veľa razy spomenula, ale nikdy som jej nevenovala celý článok. Zmenila môj dovtedy chabý svet parfumov. Naučila ma užívať si vôňu plnými dúškami. Už ani celkom presne neviem, ako som sa k nej dostala. Pretože na vysokej som si parfumy kupovala buď na blink v akcii, alebo sa mi zapáčila nejaká vzorka a tak som hľadala, kde by som ju kúpila najlacnejšie. Spomínam si ale na to, s akou hrdosťou som si ju odnášala z obchodu. Bola jednou z tých najdrahších, aké som mala. Nemohla som si vtedy dovoliť kúpiť všetko, čo som chcela, tak som vždy kupovala len to, čo som naozaj chcela. Bola jar a ja som ju ukazovala spolužiačkam a spolužiakovi, ktorého zaujímalo, čo to v tej peknej taštičke mám. Zapáčila sa mu. Odvtedy voňali moje dni ako Comme une Evidence. Voňali ako láska z ulíc Paríža.

Comme une Evidence

Comme une Evidence zloženie

parfumovaná voda Comme une Evidence

Yves Rocher - Comme une Evidence

Comme une Evidence Yves Rocher

Och, ako ju len zbožňujem. Vystihuje čaro okamihu. Richard ju zbožňuje. Keď ju použijem, objíme ma o niečo častejšie a zaborí si tvár do mojich vlasov. Stojí nehybne a len zhlboka dýcha. Čaro chvíle zabije poznámkou o tom, ako sa toho nevie doňuchať a podobne. Ale nevadí, muži sú z úplne inej planéty ako my. To ich čiastočne ospravedlňuje.

Božská je od okamihu, ako ju zbadám do okamihu, kým je všade okolo mňa. Niekedy aj na vankúši, na župane, všade. Lebo keď ju cítim, všetko je o niečo krajšie a ľahšie. Parfumovaná vodička je v peknom kockovom flakóne a v ponuke je v niekoľkých baleniach. 30 ml je super do kabelky, 50 ml kdekoľvek a 100 ml na poličku. Nesie sa v ružových tónoch, čo len podčiarkuje to kvetinové, čo v nej je. Podčiarkuje ženskosť, vnútornú silu a krásu každej jednej z nás. Je kvetinová, výrazná, ale nie ťažká. Dominuje vône ruže, ktorú obklopuje jazmín a niečo, čo úplne presne neviem určiť.

Dojem je úplne dokonalý. Ako femme fatale. Či na rande, či do práce, či do divadla. Kamkoľvek. Môžem ju používať dookola, stále je rovnako čarovná a keď ju na chvíľu vymením za inú, neviem sa dočkať,  kedy sa k nej zasa vrátim. Je návyková, okúzľujúca, dokonalá. Rovnako úžasná je jej výdrž, lebo vydrží voňať celý deň a aj večer, keď sa idem sprchovať, sa okolo mňa vznáša ako taký obláčik. Najkrajšia je vo vlasoch, keď ich rozpustím a cítim ju pri každom pohybe. Pred Vianocami i MDŽ som ju videla aj so sprchovým gélom alebo mliekom a určite je to vynikajúci nápad na darček, či mame, či sestre, či kamarátke.

Plusy:
  • Niekoľko veľkostí balenia
  • Pekný flakón, aj do kabelky
  • Krásna kvetinová vôňa
  • Vynikajúca výdrž
Mínusy:
  • Nenašla som
Za 39 eur ju nájdete v eshope alebo predajni Yves Rocher.

Poznáte túto parfumovanú vodu? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe