Výnimočný dezodorant

17:32

Prírodných dezodorantov som vyskúšala viacero – krémové, vysúvacie, aj taký ten kryštál či guľôčky. Neboli zlé, ale väčšinou ich  bolo treba aplikovať minimálne dva razy, aby som zabránila neželanému zápachu. Potom som objavila jednu guľôčku, ktorá je naozaj vynikajúca a stačí ju aplikovať väčšinou raz denne. Je to skvelé, no kúsok môjho zvedavého ja pátra ďalej a hľadá ďalšie vynikajúce kúsky. Chcela som taký, aby sa dal vysúvať a mohla som ho tak nosiť všade so sebou a aplikovať ho aj v menej pohostinných podmienkach. Lebo nie vždy je na ten krémový čas, miesto a podmienky. Ťuli a Ťuli má v ponuke tuhý vysúvací dezodorant s vôňou citrusov a levandule. I keď viac by ma potešila vôňa kvetov, vzala som si ho. A viete čo? Som nadšená.

ťuli a ťuli dezodorant

ťuli a ťuli dezodorant zloženie

ťuli a ťuli dezodorant citrus - levanduľa

dezodorant citrus - levanduľa

Prírodný dezodorant Citrus - levanduľa

Na prvý pohľad vyzerá úplne nenápadne. Dokonca mám pocit, že spomedzi všetkých mojich Ťuli a Ťuli produktov je najfádnejší. A pritom v sebe ukrýva taký poklad! Plastový vysúvací obal nie je ťažký, vhodný je aj do kabelky a dobre chráni svoj obsah pred znehodnotením. V lete by som sa síce bála, že sa bude topiť, ale teraz ho nosím všade, kam sa pohnem. Aj keď nemusím. Na bielom obale je žltá etiketa so zložením. V ňom nájdete kokosový olej, včelí vosk, súdu bikarbónu a silice. Mne sóda v dezodorantoch nevadí, ale citlivejšia pokožka by na ňu mohla reagovať inak.

Tešila som sa naň kvôli obsahu kokosového oleja a vôni. Čakala som citrusy a levanduľu. Cítim kokosový olej a jemný citrusový závan.  Úplne nenápadný, jemný, vhodný na každé jedno ročné obdobie. Nebije sa s parfumom a môžem ho použiť naozaj kedykoľvek. Konzistencia je ako pri klasickom tuhom dezodorante z drogérie, možno o kúsok mäkšia, ale výborne drží tvar. Po nanesení treba chvíľku počkať, aby ste si nezašpinili oblečenie. Musím povedať, že som nečakala toľko vynikajúcich schopností. Nielenže mi vôbec nedráždi ani oholenú pokožku, ale vydrží chrániť pred potom celý deň. Dokonca mám pocit sviežosti, čistoty a aj sucha takmer od rána do večera. 

Je pravda, že v tých najhorších horúčavách som ho ešte nevyskúšala (zatiaľ bola najväčšou záťažou vonkajšia teplota okolo 29 stupňov), ale prekúrené miestnosti, prechody z tepla do zimy a naháňanie sa po vonku zvláda bravúrne. Nerobí mu problém ani cvičenie a pokožka je úplne jemná. Vyzeral tak nenápadne, že som ho takmer prehliadla. Nie nie, to by bola škoda. Určite si kúpim ďalší. 

Plusy:
  • Vysúvací dezodorant, vhodný aj na cesty
  • Jemne vonia po kokose a citrusoch
  • Tuhý, dobre sa aplikuje
  • Nezanecháva mapy a fľaky na oblečení
  • Vynikajúco zabraňuje zápachu, vydrží celý deň, pokožka je suchá, čistá a svieža
  • Nedráždi
Mínusy:
  • Nenašla som
Nájdete v eshope Ťuli a Ťuli, za 8 eur.

Pozdáva sa vám kokosový dezodorant? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe