Kozmetika s kadidlom - recept na mladosť

18:06

Nech sa snažím, ako sa snažím, kadidlo som si vždy spájala iba s kostolom. Tradičné použitie kadidla v minulosti bolo odháňanie zlých duchov. V kozmetike je vítaným pomocníkom proti tvorbe vrások. Jeho revitalizujúce vlastnosti sú na liečenie rán, jaziev a zápalov kože. Nepoznala som takúto kozmetiku, kým som nevidela, že Balm Balm ponúka kadidlový olej, toner i hĺbkovo čistiaci balzam. Hnaná zvedavosťou som sa rozhodla všetky tri produkty vyskúšať a dospieť k názoru, aká veľká je ich sila. Hĺbkovo čistiaci balzam sa stal mojou srdcovou záležitosťou, lebo je neskutočný. S tak vynikajúcim produktom som sa dlho nestretla a som šťastná, že som sa rozhodla práve preň. Ako dopadli tie druhé dva kúsky? 

kadidlová  kozmetika

Balm Balm


Balm Balm ľahký pleťový olej s kadidlom

Balm Balm ľahký pleťový olej s kadidlom - zloženie

ľahký pleťový olej s kadidlom

 pleťový olej s kadidlom

Ľahký pleťový olej Balm Balm

Začnem olejom, s ktorým som veľmi spokojná. Balenie s objemom 10 ml je z tmavého skla a má aj praktické kvapkátko. Vyzerá malo a milo, také rozkošné ňuňuňu. Vďaka svojej veľkosti je skvelý aj na cesty, keď ho zabalím do niečoho mäkkého, nebojím sa, že by sa mi rozbil alebo by sa mu niečo stalo. Zloženie je pekné, obsahuje broskyňový, pupalkový, jojobový a šípkový olej. Pridané sú esenciálne oleje z grapefruitu a kadidla.

Kadidlo by malo prispieť aj k lepšej psychickej pohode, má byť ako antidepredívum a navodí príjemné relaxačné podmienky. Poviem to rovno, mne to smrdí a som nesmierne šťastná, že olej má len ľahučký závan, celkom svieži a pekný, ktorý ma neodrádza od používania. Neviem, k čomu by som tú vôňu prirovnala, ale vôbec nie je ťažká ani rušivá. Je to veľmi fajn. Je ľahší, nemastný a po aplikácii na navlhčenú pokožku sa veľmi dobre vsiakne do pleti. Striedam ho so šípkovým zázrakom od Balm Balm, ktorý nádherne vonia a dokonale hydratuje pleť. Tento olej za ním rozhodne nezaostáva. Vyhladzuje jemné linky a vrásky, hydratuje a omladzuje tvár. Krásne ju rozžiari a naozaj vidno, že sa o pleť dôkladne stará. Je to taký malý miláčik a pokojne by som si ho kúpila zasa. Jeho cena je 11,20 eur.



Pleťový toner s kadidlom od Balm Balm

Pleťový toner s kadidlom

Pleťový toner s kadidlom Balm Balm

Pleťový toner s kadidlom  Balm Balm

Trošku horšie u mňa dopadol pleťový toner s kadidlom. No, horšie. Za chvíľu pochopíte, že nie je zlý, len sme si nie celkom sadli. V tmavom sklenom obale je 30 ml pleťovej vodičky. Skvelým bonusom je rozprašovač, vďaka ktorému môžete vodu nastriekať priamo na tvár a nepotrebujete vatový tampón ani nič  iné (ak sa snažíte produkovať menej odpadu). Vyberám si takéto vodičky preto, lebo si ich nastriekam na tvár a ľahšie tak aplikujem olej alebo sérum. Balenie je skvelé. Tam nemám čo vytknúť. Mňa trochu desí vôňa. Lebo tá vôňa tak intenzívne vonia, až smrdí.

Viem, že som v tomto trošku vypišťaná, ale nevonia mi. Pravdou ale je, že sa na to dá zvyknúť. Nie je to len o vôni, presa, tá je veľmi subjektívna a mnohí ľudia ju pri kozmetike ani nevnímajú. Preto rozhodne nemôžem povedať, že by bola zlá. Hoho, to vôbec! Naopak, je vynikajúca a ak trochu zadržím dych, tak sme celkom kompatibilní. Voda upokojuje aj podráždenú pokožku, bojuje proti jej starnutiu a pripravuje ju na krémy či oleje. Pokožka je po jej použití v spojení s olejom alebo sérom absolútne dokonalá. Toner nie je zlý, ak si zvyknete na intenzívnu vôňu. Podstatné je, že pleť je s ním maximálne spokojná. Stojí 11,20 eur a nájdete ho v eshope Krásná každý den.

Keď to zhrniem, s kadidlom mám tri produkty, ktoré používam denne a po sebe. Čistiaci balzam dokonale odstráni všetky nečistoty z pleti a zanechá ju úplne jemnú, čistú a žiariacu. Toner mi prečistí dýchacie cesty, pleť upokojí, tonizuje a pripraví na olej. Ten ju rozmazná, hydratuje a vyhladí. Výsledok? Jasná, čistá a mlado vyzerajúca pleť bez znakov únavy.

Aká je vaša skúsenosť s Balm Balm? :)


Skúsili ste kozmetiku s kadidlovým olejom? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe