Nový miláčik pre krajšie ja

19:13

Za dlhé a dlhé roky boja s celulitídou som už vyskúšala mnoho produktov, ktoré mi s väčším či menším (prípadne nijakým) úspechom pomohli zlepšiť stav pokožky. Celulitída je prevažne estetický problém, ktorý nebolí, ale dokáže nám výrazne uberať na sebavedomí. Myslím, že prvý raz som si ju tak naozaj všimla, keď som mala 15 rokov. Vtedy som bola podstatne štíhlejšia ako dnes, ešte som nemala žiadne boky, zadok, postava bola dievčenská, nie ženská. Rokmi som striedavo priberala, chudla, čo sa prejavilo aj striami. Viem, že sa ho nikdy nezbavím, ale dá sa urobiť menej nenápadným. Podobne ako aj celulitída. Keď som zmenila životosprávu a začala cvičiť, videla som, že jej stav sa lepšil sám. No potom sa to zasa vrátilo do starých koľají a sme ako na hojdačke - raz hore, raz dole. Stále hľadám nové a nové mazátka, hoci občas, po takom intenzívnom tréningu, mám takú svalovicu, že sa nevládzem natrieť :) V mojom prvom nákupe z eshopu Pupa Milano bol intenzívny anticelulitídny koncentrát, ktorý sľúbil nielen menej celulitídy, ale aj štíhlejšie stehná.

Anti-Cellulite Active Concentrate


Pupa Milano Anti-Cellulite Active Concentrate

koncentrát proti  celulitíde

Anti-Cellulite Active Concentrate zloženie

aktívny koncentrát proti celulitíde

sérum

sérum proti celulitíde

Anti-Cellulite Active Concentrate  od Pupa Milano


Priznám sa, nečakala som, že skôr si všimnem zoštíhlenie ako zlepšenie stavu celulitídy, ale samozrejme, potešilo ma to. Pupa mala akciu na produkty na zlepšenie stavu pokožky - pri kúpe jedného bol druhý za polovicu. Keďže zásoby mi doma došli a ja som míňala posledné zvyšky spevňujúceho mlieka, hodila som si do košíka dva produkty. Tento som začala používať ako prvý, lebo mi vyhovovala konzistencia. Druhý je olej, ktorý som začala používať hneď potom, ale o ňom si povieme pár hrejivých slov nabudúce. Lebo v lete mi oleje vyhovujú menej. Tento gél má 250 ml a je v plastovej tube. Jednoduchej, šikovnej, peknej. 

Vonia krásne, sviežo a tak pupovsky :) Niektoré produkty majú takú špecifickú vôňu, ktorá úplne evokuje Pupu a keď ich ucítim, hneď viem, odkiaľ sú. Boj s celulitídou má pri tomto géle dve fázy. Aktívna fáza si vyžaduje denné používanie, ráno a večer, najlepšie 4 týždne. Zhruba toľko mi vydržalo jedno balenie. Za túto dobu som postrehla výraznejšie zoštíhlenie stehien ako keď som predtým iba cvičila. Moje cvičenie pozostáva zo sérií cvikov, ktoré sú zamerané na problematické partie ako zadok, stehná, boky a bruško. Potom sa zameriavam na ruky a chrbát, kde som si našla cviky tak, aby ma čo najmenej bolel.

Mám sedavé zamestnanie a tak je cvičenie pre mňa nielen radosťou, ale aj liečením. Pri cvičení sa mi zadok aj stehná začali spevňovať, ale stehná chudli asi najpomalšie. Viem viem, chce to trpezlivosť, priberalo sa mi ľahko, ale chudne sa ťažšie :) Asi preto som si zmeny všimla rýchlejšie. Neviem, či to boli tie tri centimetre, ako to produkt sľubuje, ale stehná sú štíhlejšie a jemnejšie. Čo sa týka zlepšenia celulitídy, nastalo, no  stále napredujem. Pokožka je však jemná a omnoho krajšia, tento rok som dokonca vytiahla prvý raz po rokoch šortky, ktoré sú kratšie a odhalia som tak viac, ako som zvyknutá. 

Druhá je udržiavacia fáza, kedy sa odporúča denné používanie, 1-krát denne. Keď som tento gél minula, ako som spomenula, vydržal mesiac, začala som používať telový olej od Pupy, tiež na redukciu prejavov celulitídy. Pokožka je omnoho pružnejšia, peknejšia a zatiaľ sa zlepšuje, nestagnuje ani sa nezhoršuje jej stav. Prešla som teraz na chladivý gél, ktorý je skvelý na leto a po ňom by som  sa rada  zasa vrátila  k tomuto gélu. Myslím, že  je jedným z mála, kde bolo naozaj vidno výsledky tak, ako ich sľuboval. Veľkou výhodou je, že na pokožke absolútne neštípe, neprekáža ani po opaľovaní alebo holení a pekne prevonia pokožku. Vsiakne sa pomerne dobre a vďaka svojej gélovej konzistencii nezanecháva ani mastný, ani lepkavý pocit. V horúčave sa síce zdá, akoby boli nohy spotené či lepkavejšie, ale keď sa idem obliecť, si nohy jemne pretriem, takže nezanecháva fľaky ani na oblečení, ani na stoličke. 

Od Pupy som mala viacero drahších produktov, či už na spevnenie poprsia, proti celulitíde a na spevnenie pokožky. Vždy som bola veľmi spokojná, ale tento gél predčil moje očakávania. Používala som ho večer, po sprche, kedy som použila bahno proti celulitíde a peeling. Ideálne bolo hneď po cvičení, ale ak som to aj nestihla, gél účinkoval dobre. Musím ale podotknúť v úplnej eufórii a nadšení, že pri akomkoľvek produkte, ktorý by mal pomôcť pokožke ku krajšiemu stavu, nestačí len sedieť a čakať. Kozmetika zázraky nerobí :) Ale ak cvičím a používam podobnú kozmetiku, aj okolie si už všimlo zmenu k lepšiemu.

Plusy:
  • šikovný obal
  • krásne vonia
  • dobrá konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne bez lepkavého a mastného pocitu
  • nedráždi pokožku, neštípe
  • viditeľne pomáha zoštíhliť stehná, zlepšuje stav celulitídy, pokožka je pevnejšia, pružnejšia, jemnejšia, na pohľad krajšia
  • po cvičení najlepšie vidno, že účinkuje
Mínusy:
  • treba sa hýbať a zdravo jesť, inak nepomôže nič a ani krém nebude taký účinný
Nájdete ho za 23 eur v kamennej predajni a eshope Pupa Milano.

Aká je vaša cesta za vytúženou postavou? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe